RSS

>GLASGOW MÜZESİNDE İLGİNÇ BİR SALON…

02 Eki

>

Bu heykeller İskoçya’nın En Çok Ziyaret edilen yerlerinden Kelvingrove Sanat Galerisi ve Müzesinin “Sophie Mağarası” salonunda sergilenmekte …
İnsani duyguların yüzümüzde oluşturduğu mimik hareketlerinden yola çıkılarak yapılmış kafalar tamamen beyaza boyanarak tavandan sarkıtılmış.
Dört farklı Yüz ifadesi ile asılı toplam 95 adet heykel oldugu müzenin web sitesinde anlatılmakta.
İlk etapta ürkütücü gelse de müzenin En Çok ziyaretçi alan bölümlerinden biriymiş. Unutmadan müzeyi gezmek tamamen ucretsiz.
~ ~ ~
* Ülkemdeki Müze Giriş ücretlerini hatırlayınca BİR “ahh” çektim kendi kendime …







foto. foto. kynk.

~~~~~~~~~

Ayrıca içeriği Araştırma zahmetine katlanmadan ve de kaynak göstermeden yazımı kopyalayan, emek hırsızı forum sitelerini ve kullanıcıları buradan görebilirsiniz …

Hayatı paylaş.org.Kullanıcı Nuray

Canpare.com kullanıcı Sanal Prens

Tatlıaskim.com

Satbilforum.com

Yalniz Düşler com

Hayatname.com. kullanıcı Yorgunella

 

17 responses to “>GLASGOW MÜZESİNDE İLGİNÇ BİR SALON…

  1. dikisdersi

    Ekim 2, 2009 at 10:45

    >bende korkar,fakat merak eder girerdim🙂

     
  2. bahar gelsin

    Ekim 2, 2009 at 16:17

    >çok hoşmuş

     
  3. NzlGl

    Ekim 2, 2009 at 17:56

    >Ne kadar ilginç …..ve güzel…..

     
  4. red purple

    Ekim 2, 2009 at 20:34

    >çok hoş olmuş. müze giriş ücreti ise yeni pamukkaleye gittim. orası da müzeymiş. 20 lira verip müze kartı alıyorsun, ama türkiyenin her yerindeki müzelere 1 yıl ücretsiz giriyorsun. Ama yine de pahalı sayılabilir.4 kişilik bir aileysen 80 lira çok para olur dimi?:) Paylaşımın için teşekkürler.Sevgiler

     
  5. khaos

    Ekim 3, 2009 at 02:03

    >Pek güzel bir salonmuş:) ilginç ve değişik:)Teşekkürler..

     
  6. owl

    Ekim 4, 2009 at 03:25

    >resim ilk gördüğümde çok garip geldi ama mimikleri incelediğimde hayran kaldım.

     
  7. GeCe

    Ekim 5, 2009 at 01:05

    >benim hoşuma gitti görmek isterdim

     
  8. viva

    Ekim 5, 2009 at 07:43

    >Süper! 4üncü adama bayildim : ))

     
  9. !LkNuR

    Ekim 28, 2009 at 03:22

    >ilginçlermiş..görmemiştim teşekürler

     
  10. Deniz Zeynep

    Mayıs 10, 2010 at 06:27

    >Adımı oradan kaldırır mısınız? Ben sizin bloğunuzdan alarak paylaşmadım bu konuyu… Mail grubu üyeliğimden bana geldi ve o şekilde paylaştım. Önyargılarınızla emek hırsızı demek çok kolay elbette…

     
  11. içimden geldiği gibi ~~~

    Mayıs 10, 2010 at 10:42

    >Adınızı tabi ki silerim Zeynep Hanım.Yalnız kuralımız belli ve herkes için aynı işliyor forum sitenize girip kaynak belirtiniz.Aksi taktirde yapabileceğim birşey yok.

     
  12. Deniz Zeynep

    Mayıs 26, 2010 at 00:58

    >Sanırım iyi okumadınız yazdığımı. Ben sizin bloğunuzu ilk kez görüyorum ve bu paylaşımı da kendi mail grubumdan yaptım.Bu şekilde sizde kaynak araştırmadan insanları suçluyorsunuz. Önce çuvaldızı kendinize batırın ve ayrıca forum sitemdeki konu linkini de sildirmişsiniz ve hala adımı orada ısrarla tutuyorsunuz. Bu şekilde ne gibi bir şey elde etmeye çalıştığınızı anlayamadım açıkcası…Adımı lütfen oradan kaldırınız…

     
  13. içimden geldiği gibi ~~~

    Mayıs 27, 2010 at 04:03

    >Haber vermenize sevindim Zeynep Hanım site yazıyı kaldırdıysa mesele yok.Ben de isminizi kaldıracağım.Keşke daha güzel bir ortamda farklı konularla ilgili yazışıyor olsaydık.Bu olaya kayıtsız kalmamanız, bir şekilde ulaşmanız bile duyarlılığınızın göstergesidir.Teşekkür ederim.

     
  14. ReaL

    Kasım 17, 2013 at 11:26

    Önce hakaret etmeden kendinizi ifade etmeyi öğrenmeniz gerek. forumgercek.com sitesinden bir değil, binlerce konu alınıyor. Sonuçta paylaşım sitesi. Sitenin en altınta şikayet mail bölümü var, Buraya yazmak için ayıracağınız zamanı şikayet yerinden bildirmeniz mümkündü. Konuyu şimdi kaldırıyorum, içiniz rahat etsin. Bu arada bizden istediğiniz kadar konu alabilirsiniz, kaynak belirtmeniz dahi şart değil.

    (sizin kaynağınız neresi acaba? resimlerin kaynağı nerede hani? Sizin tabiriniz ile şimdi sizde mi hırsız oldunuz?)

     
    • icimden geldigi gibi ~~~

      Kasım 17, 2013 at 21:43

      Çok teşekkür ederim 4 yıl sonra sizden bir cevap alabilmek beni mutlu etti. :))

      Bu 2009 yılına ait bir yazıdır. İnterneti yeni kullanmaya başlamadım, 7 yıldır bu işi yapıyorum.

      Bakın siz 4 yıl sonra cevap verirken, ben yorumunuza 1 gün sonra cevap verebiliyorum.O nedenle sizden internet ortamıyla alakalı ders alacak değilim.

      Kimseye hakaret ettiğimi düşünmüyorum gayet açık ve net bir şekilde ” YAZIMI ” altını tekrar çiziyorum 2009 yılında “araştırarak- çevirerek (ki o zaman google translate bile yoktu) – kaleme aldığım bana ait benim cümlelerimle kurulmuş “YAZIMI” demişim, dikkatle okuma zahmetine katlanırsanız) kopyalayanlara gönderme yapmışım. Oldukça da iyi ifade ettiğimi düşünüyorum.Bu birincisi…

      Forumgerçek sitesini bilmiyorum hiç ziyaret etmedim sadece yazımı kopyaladığı için link vermişim, binlerce konu yer alıyorsa bundan bana ne ??

      Şikayet bölümüne giriş için üye olmam vs. gerekiyor denetim mekanizması olmayan bir siteye neden üye olayım ki ?? Bu ikincisi…

      Nazik teklifiniz için teşekkür ederim bu arada. Konu sıkıntısı çekmiyorum yazılmayı bekleyen bir sürü yayın sırasını bekliyor.Üstelik ben bunu hobi amaçlı yapıyorum.

      http://icimdengeldigigibii.blogspot.com/ altı yılda geniş bir arşive sahip oldu.Buyrun kaynak göstererek siz benden konu alın.

      Son olarak dip notuza cevaben; resimlerin kaynağını sormuşsunuz yazıyı dikkatli incelemiş olsaydınız hem fotoğrafların hem de yazının kaynağına ulaşabilirdiniz.Lütfen bir işi yapıyorsanız üstünkörü yapmayın.Dikkat, site yönetmenin önemli kurallarından biridir.

       
      • ReaL

        Kasım 18, 2013 at 00:55

        Ben şahsen sizden konu almam, almaya değer konu yok zira. Bahse konuyu da siteye üye olan bir arkadaş almış, bunu sizde biliyorsunuz zaten..

        Şikayet maili göndermek için de üye olma şartı yok. Denememişsiniz bile..

        4 yıl a takılmayın, ben şahsen bu işleri hiç takip etmem, konuları izinsiz alanları takip etmem, sadece işimizi yaparız. Sen bir blog ile ilgileniyorsun, bizde bu gibi binlerce konu var, her bir üye de adeta blog sahibi gibi..

        Kısaca; konu hakkında bilgi sahibi olmadan yorum yapman biraz abes..

        Konu kaynağı belirtmek, sizi yasal duruma getirmez.. Resimleri bir yerden alırken izin aldınız mı? Hayır almadınız. O halde siz de kendi tabiriniz ile “Hırsız” oluyorsunuz. Bu tür yakıştırma ayıp..

        4-5 satır yazıyı Türkçe’ye çevirmişsiniz, resimleri başka yerden almışsınız ve bununla övünüyorsunuz he? :)) Mutlu iseniz, mutlu kalın, ama bize bulaşmayın..

        Bizi herkes biliyor, sende yakında öğrenirsin..

        Hitinize bakıldığında da pek başarılı olmadığınız görünüyor.. (6.664.742)

        Çok çalışmalısınız, çoook.. Ama başkalarına çamur atmadan.. Nazikçe şikayet edebilirdin, ben de gereğini yapardım, yapılıyorda.

        Başarılar dilerim, kolay gelsin..

         
  15. icimden geldigi gibi ~~~

    Kasım 18, 2013 at 05:05

    Siz neyin peşindesiniz allahaşkına ?? bu çocukça bırakılan yorumla neyi amaçlıyorsunuz?

    ” benim babam senin babanı döver.” muhabbetiyle varmak istediğiniz nokta nedir?

    Forum sitesi, binlerce üyem var diyen sizsiniz.Site üyesi bu kusuru işlemişse (ki ben “Pigy” diye belirtmiştim ) O zaman olayı neden üstünüze alınıp yorum bıraktınız.?

    Şimdi de “ben yapmadım o yaptı” diye niye yorum bırakıyorsunuz?

    Forum sitelerinin işleyişi herkesce bilinmekte…

    Forum sitesi ile bir kişinin yazıp yönettiği blogu karşılaştırmak- puan kıyaslaması yapmak – aynı kategori düşünmek sizce doğru mu??

    Büyüklük iddiasında bulunan sizsiniz.
    Dalga geçmek ya da büyüklüğünüzü kanıtlamak için gidip kendi denginiz siteleri bulunuz.

    Bende size başarılar diliyorum.

     

Bir Cevap Yazın

 
