RSS

Yeniden Başlıyorum :))

16 Eyl
Yıllar sonra yeniden başlıyorum.
Defter kapladım, etiketleri yapıştırdım.

Unuttum derken aynı heyecanı bu sefer kuzumla yaşıyorum.
Aslında geçen hafta başladık uyum süreci 1.sınıfları bir hafta erken başlattılar.
Şimdi abi ve ablalarımızla okul pek bir kalabalık olucak.
Hadi bakalım…

Tüm öğrencilere,velilere ve öğretmenlerimize güzel bir eğitim -öğretim yılı diliyorum.

Bu şarkı eşliğinde başlayalım mı koşuşturmaya ?🙂

 

5 responses to “Yeniden Başlıyorum :))

  1. sevtap(karabidikim)

    Eylül 16, 2013 at 08:38

    Hayırlı olsun,başarılı bir yıl geçirmenizi dilerim canım.

     
  2. Nerwen

    Eylül 16, 2013 at 09:48

    Hayirli ugurlu olsun🙂🙂

     
  3. sezer eser perker

    Eylül 17, 2013 at 00:20

    Hayırlı, uğurlu, başarılı, mutlu bir okul hayatı dilerim…

     
  4. NzlGl

    Eylül 17, 2013 at 02:54

    Canım uzuuun bir maraton başlıyor. Başarılar ve kolaylıklar diliyorum, sevgilerimle

     
  5. Bize Göre

    Eylül 17, 2013 at 07:19

    Bizde okullu olduk.. Çok heyecanlıyız:)) hepsine güzel bir yıl diliyorum:))sevgiler

     

Bir Cevap Yazın

 
