RSS

Daha Nice Bayramlara Kavuşmak Dileğiyle… ♥♥♥

15 Eki
Şükürler olsun ki; gönlüme göre bir bayram geçireceğim.
Sağlık içinde,mutluluk içinde, ailemle birlikte olacağım.
Aynı dilekleri sizin içinde paylaşıyorum.

Allah’tan ülkem,sevdiklerim ve arkadaşlarım için huzurlu bir bayram diliyorum.

veee arzuluyorum ki dini vecibelerin usulüne uygun yerine getirildiği bir bayram olur inşallah…
 

9 responses to “Daha Nice Bayramlara Kavuşmak Dileğiyle… ♥♥♥

  1. Müjde Dural

    Ekim 15, 2013 at 20:28

    :)))güleyim mi ağlayayım mı bilemedim karikatüre:))trajikomik dedikleri bu olsa gerek, gerçi her gün mezbahalarda yapılan farklı bir şey değil, sözcü de tıklamadım bile istakozları canlı canlı kabuğundan çıkartıyorlar diye haberi vardı:(((zaten canlı canlı haşlıyorlar diye biliyorum:))))nedir şu başka canlı türlerinin insan denen canlı türünden çektiği eziyet?:(((sana da iyi bayramlar arkadaşımsevgilerimle

     
  2. Bağnu Taşer

    Ekim 15, 2013 at 23:11

    Hayırlı bayramlar:)

     
  3. Aynur (Küçük Hala)

    Ekim 16, 2013 at 08:46

    hep dilediğin gibi bayramlar geçiresin Ebrucum…sağlıkla…

     
  4. VuslaT

    Ekim 17, 2013 at 10:33

    Canımsın Hayırlı bayramlar dilerim. Karikatür harika:))Sevgiyle mutlulukla geçir bayramını inşallah.

     
  5. Ceren Akkol

    Ekim 18, 2013 at 06:53

    Mutlu bayramlar. Kocaman öpüyorum seni🙂

     
  6. Rica Almada

    Ekim 21, 2013 at 00:01

    TEM HOMENAGEM PARA VOCÊ!!! http://perfumeedesejo.blogspot.com.br/“OBRIGADA POETA”, é minha homenagem a todos os poetas, das letras, Das fotografias, das pinturas…, daqueles que de quaisquer maneiras, Eternizam o amor.

     
  7. Havva Peynirci

    Ekim 21, 2013 at 08:26

    merhabablog stilinize bayıldım

     
  8. SurCam Balkon

    Ekim 23, 2013 at 18:49

    Gerçekten çok güzel bir paylaşım.Teşekkürler🙂 Katlanır Cam Balkon Eşiksiz Sürme Cam

     
  9. lemanice

    Ekim 24, 2013 at 06:50

    :))))))

     

Bir Cevap Yazın

 
