RSS

İlkokula Yeniden Başladım. :)

25 Eki
Sevgili blog arkadaşlarım, dostlarım en içten sevgilerimi selamlarımı gönderiyorum sizlere…
Bir süredir kaçamak haller dışında uğrayamıyorum buralara.


Sizleri ve paylaşımlarınızı o kadar özledim ki hepinizi ayrı ayrı merak ediyorum aslında fakat Eylül ayı itibariyle ben resmen boyut değiştirmiş bir haldeyim.

İlkokula yeniden başladım kızımla. :))
Ders çalışmaktan vakit bulamıyorum, bazen notlar alıyorum fotoğraflar çekiyorum ancak bir türlü düzenleme için zaman ayıramıyorum.



Umuyorum herkes iyidir, işler yolundadır.♥ 
İyi haberlerle karşılaşmak dileğiyle…
 

12 responses to “İlkokula Yeniden Başladım. :)

  1. Maviye iz süren

    Ekim 25, 2013 at 04:41

    ben de bu sene birinci sınıfları okutuyorumçok güzel ve çok yorucu oluyorkuzucuğun yazısı çok güzel maşallahikinize de kolaylıklar dilerimsevgilerimle:)

     
  2. bücürükveben

    Ekim 25, 2013 at 04:51

    Hayırlı olsun, uğurlu olsun, baktım da benim çocukluğumda hokka (mürekkep hokkası) ve uçlu kalemlerle yazardık hala var mı merak ettim…bu arada kızının yazısı harika maşallah çok güzel yazmışkolay gelsinsevgilernot: facebook sayfamı dondurdum

     
  3. Handan

    Ekim 25, 2013 at 04:56

    Kolay gelsin size Ebrucum:-)

     
  4. elifinterazisi

    Ekim 25, 2013 at 06:38

    Hayırlı uğurlu olsun, Ela'cık sağlıklı, mutlu bir eğitim hayatı yaşasın.

     
  5. Zeugma

    Ekim 25, 2013 at 07:19

    Oy Oyy..Yazı harika ama🙂 Maşallah diyeyim…Kolay gelsin Ebrucum.Sevgiler..

     
  6. sezer eser perker

    Ekim 25, 2013 at 08:14

    Kızınıza da size de kolay gelsin:)

     
  7. sevtap(karabidikim)

    Ekim 25, 2013 at 08:38

    MAşallah size ve de kolay gelsinnnn.Okullu olmakta zor olsa gerek…

     
  8. NzlGl

    Ekim 25, 2013 at 17:29

    Yeni bir dönem başlıyor hayatınızda.Güzel ama bir o kadar da sabır gerektiren:)))kolaylıklar diliyorum hem sana hem kızına canım, sevgilerimle

     
  9. nehircce

    Ekim 25, 2013 at 17:32

    Ah sizi nasıl iyi anlıyorum 2.sınıf annesi olarak🙂 1 zor evet ama 2 uzmanlık istiyor :)) sevgiler

     
  10. VuslaT

    Ekim 25, 2013 at 22:57

    Çok zorlu ama çok zevklidir o bıcırıklarla uğraşmak. Allah hepinize zihin açıklığı versin..

     
  11. pe hito

    Ekim 26, 2013 at 05:17

    Aferin Ela'ya ne de güzel yazmış. Bakalım bizim 3 yılımız var, biz neler yapacağız. Size kolay gelsin :)))

     
  12. Ruhsuz Atmaca

    Ekim 26, 2013 at 09:26

    Hayırlısı olsun. Umarım ülkesine ve ailesine yararlı olan bir evlat olur. Birinci sınıf zordur. Sorular sorunları doğruyor. Aileme çektirdiklerimden biliyorum, yarım yamalak hatırlasamda🙂

     

Bir Cevap Yazın

 
